FVH

Zonder visie geen toekomst en zonder missie geen vertrekpunt!

Onze missie

Ons Credo ‘Schoon, Heel en Veilig’ is de grondslag van onze missie. Die is het creëren van een optimaal verblijfklimaat zodat zowel gebruiker (winkelend publiek, kantoormedewerker) als afnemer (winkelier, huurder) zich ‘thuis’ voelt in de bedrijfsomgeving. Dat optimale verblijfsklimaat draagt positief bij aan de doelstellingen van zowel gebruiker als afnemer.

Wij streven er niet naar de grootste op ons werkgebied te zijn, maar wel om de meest persoonlijke en meest dienstverlenende te zijn.

Onze visie: toegevoegde waarde

Onze visie bestaat uit een drie onderdelen.

1: De Schoonste Oplossing!

Al onze diensten worden uitgevoerd onder dit motto. Niet voor niets, want schoon heeft hierbij twee betekenissen: zowel schoon als verwijzing naar ons werkveld, als ook mooi. Wij willen namelijk ook een goed én fraai resultaat achterlaten dat uw medewerkers, uw bezoekers en uzelf plezier doet.

2: Onze toegevoegde waarde voor uw organisatie:

  • een brede kennis van facilitaire-, technische- en financiële dienstverlening; ruime ervaring op alle gebieden van onze dienstverlening;
  • flexibele medewerkers op elk niveau;
  • de bereidheid de dienstverlening aan te passen aan uw werkmethodiek.

Met onze toegevoegde waarde leveren wij de dienst die u wenst, hoe u dat wenst en wanneer u dat wenst. Die naadloze aansluiting op de praktijk is in onze visie een basisvoorwaarde om u ook in de toekomst de schoonste oplossing te bieden.

3: Maatschappelijke verantwoordelijkheid.

Bij ons staan de drie P’s (People, Planet en Profit) in deze volgorde:

  • People: onze mensen zijn ons belangrijkste bedrijfskapitaal en ons visitekaartje. Daarom investeren wij in hen en streven wij naar langdurige dienstverbanden met perspectief. Die investering is ook in uw belang. Onze klanten zijn een even belangrijke factor in People. Daarom heeft onze relatie met u onze volle aandacht. 
  • Planet: Duurzaamheid is bij ons meer dan een modewoord, maar wij zijn daarin wel realistisch. Duurzaam waar het schoonmaakresultaat minstens gelijkwaardig is aan traditioneel. Niet-duurzaam als een goed resultaat anders onhaalbaar is. In ieder geval altijd een zorgvuldige afweging die niet uitsluitend gebaseerd is op de prijs van machines en schoonmaakmiddelen.
  • Profit: wij zijn een commercieel bedrijf. Zonder winst draait de wereld niet. Winst is echter vooral iets op de langere termijn. Snel winst pakken heeft meestal een negatieve invloed op de klantrelatie. Een langdurige klantrelatie levert ook voldoende winst op om de bestaanszekerheid voor ons bedrijf en onze medewerkers  te garanderen. Zo’n relatie is dan ook wat wij nastreven.
Onze voordelen
  • Goede prijs/kwaliteitverhouding
  • Geen onderaannemers maar uitsluitend eigen medewerkers
  • Innovatieve aanpak van uw schoonmaakvraag
  • De schoonste oplossing - het staat niet voor niets in ons logo. Wij gaan altijd voor een mooi en helder resultaat. En onze voordelen zijn meteen ook uw voordelen!